Thursday, December 24, 2015

bila fyna ditawarkan untuk jadi pelakon

assalamualaikum..fyna ingin kongsi dan refresh memori anda semua ttg kempen, ‘Kecapi Impianku bersama Sunsilk’. Selepas fyna dah tonton semua episode2 sampailah terakhir fyna rasa bahawa perjalanan Nur Effa sugguh berinspirasi dan fyna dapat memahami situasi dan pengalaman Nur Effa.

Fyna rasa racangan seperti ini.. dah memberi motivasi kepada gadis berhijab untuk merealisasikan cita-cita mereka dengan lebih yakin pada diri sendiri..

Barulah tahun ni fyna dijemput untuk jadi main casts for Sunsilk’s Biggest Selfie Movie! percaya tak?..hehe fyna pun tak percaya..tapi its true..and it really happened..bertuahnya rasa,,honestly fyna belum ada kekuatan untuk jadi pelakon..kalau cakap2 sendiri depan camera tu bolehlah..tapi bila melibatkan crew semua..ya allah memang rasa tak mampu..but..ia dah selesai pun..and honestly bila tengok result..whoaaaa best! happening! fun sangat!



Fyna juga tahu la kesusahan dan rasanya seharian jadi pelakon sangat2 letih.. bayangkan kepenatan dan kesusahan yang dialami para pelakon, apatah lagi untuk krew mereka? Tak terkata kepenatan mereka.

Pasal fyna ingin share dengan you all my fav detik2 ia itu bila mentor2 seperti Melissa Saila, Najwa Latif dan Nisa Kashoon memberi dorongan dan bimbangan kepada mentee mereka. Ni la dedikasi yang sugguh berinpirasi dan fyna rasa bahawa pentingnya memberi sokongan dan nasihat yang betul. Kerana bagi fyna, anda semua seperti mentee say sendiri fyna tak nak mengecewakan followers dan fans.  






Share dengan fyna apakah detik2 yang kamu semua paling suka dan ingatlah bahawa kita semua boleh capai matlamat dan impian anda.. jom bersama2 kita merealisasikan impian kita :D

4 comments:

wardahannesa said...

Wow bestnya k fyna.. jeles ni hihi btw, tahniah kak ^-^

wardahannesa said...

Wow bestnya k fyna.. jeles ni hihi btw, tahniah kak ^-^

~Hanie Ladyhlomanie~ said...

waahhhhh~ bestnye... lau akak da ada join memane drama share la ye leh follow drama ke pape pon skrin play akak mainkan~ hehhee

Miss Fatyn said...

taniah kak fyna :)