Saturday, May 28, 2016

review : Honey Bee Venom Multi-solution cream

assalamualaikum

hye semua..dah lama kan fyna tak buat review...jadi harini ada masa sedikit so fyna nak review 1 product yang sangat popular sekarang ni..

Honey Bee Venom Multi-solution cream







Sapuan Krim Khas mengandungi racun lebah, propolis dan royal jelly untuk melegakan masalah kulit
Mengandungi 5 % racun lebah racun , ekstrak madu , ekstrak propolis dan ekstrak jeli diraja yang meremajakan kulit , krim ini melembabkan kulit yang kusam dan kurang bermaya
Semua dalam satu krim menjaga kebimbangan kulit yang kompleks dan bermasalah jerawat dan kekeringan
Penjagaan untuk pelbagai masalah kulit seperti kekeringan daripada rangsangan udara kotor, kekurangan air dan perbagai masalah jerawat.
Ia menjadikan kulit licin , berdaya tahan dan berseri kulit dan penuh dengan kelembapan. Asid hyaluronik meningkatan kolagen dan kandungan kelembapan pada kulit untuk kulit terus lembut dan tegas ringan , preskripsi untuk melegakan kulit jerawat.
Ia adalah selamat untuk digunakan kerana ia tidak mengandungi paraben , minyak mineral atau benzophenone - 4.

fyna dah lama guna pelembab ni..sebelum ni fyna tercari-cari juga pelembab yang sesuai untuk client fyna..yes! semua tahu kan pelembab wajib pakai before makeup..susah nak cari 1 pelembab yang sesuai untuk semua kulit..ya lah kulit client semua tak sama..kering.oily..combo..tapi pelembab ni sangat2 best and sesuai sangat2 dengan kulit client fyna..

Pros
- wangi..bila apply di kulit client mesti diorang akan tanya cream apa ni? wangi...hehe  buatkan makeup tahan lama! boleh di katakan semua makeup artist guna pelembab ni before makeup..selain buatkan makeup tahan lama..ia juga buatkan kulit jadi moist and glow..selain itu pelembab ni juga boleh buatkan kulit yang kering jadi lembab..kulit yang mengelupas jadi elok..ada testimoni yang baru ni..apply pada skin anaknya yang ada sakit kulit..sekali sapu terus ok..wahhhhhh seronok kan dengar? 


Cons
- tapi tak sesuai dengan skin fyna =( fyna alergic pada racun lebah...fyna pernah guna dulu..cantik je makeup.tak pecah pun makeup walaupun dah berjam2 pakai..tapi bila remove keluar tompok2 merah..2nd time pakai pun sama juga..keluar tompok2 merah so dari situ fyna tahu yang fyna alergic dengan anything yang ada lebah


Smell
- sangat wangi..

Texture
-like gel creamy..agak likat tapi sangat senang bila spread

- Application
boleh apply guna jari atau brush

How often do i use?
setiap kali bila nak makeup client =) wajib ada dalam makeup bag


-Would i recommend to others?
oh yes! sesiapa ada masaalah kulit and tercari2 pelembab..try lah pelembab ni..memang sangat bagus.ia bukan saja melembab tapi juga merawat

______________________________________________

harga
RM 70.00 (offer) 
( harga sebenarn RM 78.00)

boleh di beli di 
hp : 0135190226


12 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Unknown said...

Thanks for review.Saya ambil infonya sahaja.lain lain tiada dulu kini dan selamanya

Unknown said...

Klu skin jenis oily blh pakai x?

Unknown said...

Klu skin jenis oily blh pakai x?

Unknown said...

kak fyna ade rse pedih xbile pkai??

Unknown said...

saya pakai baru 2 hari produk ini, hari pertama okay jaa pkai keesokan malamnya, elok2 sapu dalam beberapa minit, rasa muka macam gatal2,, tgk cermin terkejut tgk tompok2 merah pd setiap kawasan bekas2 jerawat. terus cuci muka dengan air.. dan kini baru tahu, saya mungkin alergi pd lebah..

Unknown said...

kalau dila tak rasa pedih, rasa gatal2 pd tompok2 merah..

Ell said...

Nak tanya dia bleh hilangkan burn tak?? Mcm dia bleh kembalikan kulit asal atau lagi ptih kee??

Ell said...

Nak tanya dia bleh hilangkan burn tak?? Mcm dia bleh kembalikan kulit asal atau lagi ptih kee??

Unknown said...

berapa lama perubahan dekat muka?

Unknown said...

Saya baru 4-5hari guna honey bee venom.. Hari ptama pakai ok jer.. Masuk hari ke3 rasa pedih je muka.. Gatal2 & naik bintik2 merah & berpeluh muka mcm ruam/jerawat pasir gitu seluruh wajah. Ada sebarang tips x utk pulihkan balik wajah sis tuh?

Harga Sunblock said...

Wah pengalamannya kurang menyenangkan yach yang pada komen...
Harga Sunblock | pure skin oriflame | Lipstik Matte