Friday, November 27, 2015

berhijab atau tidak tak pernah menjadi halangan






assalamualaikum..orang cakap wanita berhijab susah nak ceburi bidang2 yang mencabar..tapi sebenarnya berhijab atau tidak tak pernah menjadi halangan tetapi mungkin wanita berhijab tidak berani untuk ke depan.tapi jangan risau kerana pihak Sunsilk  telah menyediakan platform untuk merialisasikan impian tersebut.



Sunsilk sentiasa mempunyai idea untuk gadis2 di luar sana supaya lebih yakin dengan diri...kali ini sunsilk bekerjasama dengan Astro menyediakan platform untuk gadis berhijab merealisasikan cita-cita mereka melalui kempen,“Kecapi Impianku bersama Sunsilk”pada pendapat fyna dengan adanya racangan seperti ini..boleh membuatkan gadis berhijab lebih yakin dengan diri mereka sendiri..

jom kita tengok perjalanan mereka untuk mengecapi impian mereka bersama sunsilk di youtube




Lebih info mengenai rancangan “Kecapi Impianku bersama Sunsilk”  :
  • Sunsilk begitu komited untuk memperkasakan wanita berhijab dalam mencapai impian dan berkongsi kisah mereka.
  • Sunsilk telah memilih TIGA orang role model untuk membimbing TIGA gadis berhijab yang bakal terpilih untuk mencapai cita-cita mereka dalam bidang masing-masing.
  • Mentor Najwa Latif akan membimbing protégé terpilih dalam bidang muzik.
  • Mentor Melissa Saila akan melatih protégé yang terpilih untuk mencapai cita-cita dalam bidang perfileman.
  • Mentor Khairunnisa Kasnoon (pembaca berita Astro Awani) akan membimbing protégé untuk bidang kewartawanan.
  • Ketiga-tiga peserta akhir TIDAK bersaing, masing-masing akan melalui pengalaman untuk belajar daripada mentor yang ditetapkan.
  • Perjalanan ketiga-tiga gadis berhijab yang terpilih akan disiarkan menerusi Astro saluran 104 (Astro Ria)  HLIVE! bermula 14 Oktober 2015, setiap hari Rabu, Khamis & Jumaat jam 8.30 malam.

Kecapilah impianmu dengan Sunsilk <3 comment-3--="" nbsp="">