Wednesday, March 2, 2016

makeup class in ipoh perak!

assalamualaikum semua.tak sangka fyna dah 5 tahun dalam bidang makeup ni..1st makeup pada tahun 2011.alhamdulilah..

sebab ramai permintaan..fyna akan buka class makeup di ipoh perak..selama 5 tahun dalam bidang makeup ni..ini adalah class ke 14..tak sangka banyak betul hihi




class ni limited for 10 person only ye
*2 peserta bertuah akan dapat makeover oleh fyna and mimi 

fyna akan ajar macam2 teknik..so kalau nak tahu boleh join class fyna

sebarang pertanyaan sila whatsapp di nombor yang tertera
smile emoticonsebarang pertanyaan sila whatsapp di nombor yang tertera

2 comments:

Unknown said...

kl plak sis lepas tuu :(

Unknown said...

Assalamualaikum sis Fyna. Saya nak habaq yang saya suka sangat dengan sis. Maksud saya suka cara baik lah, hehe. Dahla comey pandai makeup lepastu alahai suara pun lembut. Saya follow blog sis, saya follow insta sis dan saya subsribe youtube channel sis. Sis dah jadi macam idola saya. Hehe. Go Sis Fyna ! <3