Tuesday, March 11, 2014

review : NeuLa 8 in 1 Tea Tree BB Cream SPF30***

assalamualaikum

hi guys! 
ok peminat bb cream mesti teruja dengan review kalini kan?rata2 sudah tahu tentang kebaikan bb cream ni..ia mempunyai spf, pelembab, foundation and so on..lagi mudah pakai bb cream dari foundation sebab ia akan buatkan kulit kita bernafas, glowing dan juga nampak natural
so segalanya ada dalam bb cream ni.. kebanyakkan review bb cream adalah bb cream yang biasa mostly kepada kulit yang tak ada masaalah..so bagaimana pula dengan bb cream untuk kulit bermasaalah?

ok jangan risau..harini fyna nak review NeuLa 8 in 1 Tea Tree BB Cream SPF30*** khas untuk yang kulit bermasaalah 










masa mula2 dapat bb cream ni sangatlah teruja..plus kulit fyna sangat2 masaalah sekarang...so nak pakai makeup pun takut sebenarnya..nasib baik ada NeuLa 8 in 1 Tea Tree BB Cream SPF30*** ni..apa yang buatkan fyna berani pakai bb cream ni adalah kerana ianya mempunyai tea tree oil..so tea tree oil semua sudah tahu memang sangat2 sesuai untuk treat masaalah khususnya jerawat

fyna dah pakai dalam beberapa harini..and i love it! kawalan minyak dia sangat bagus..cuma after 7 hours..akan nampak minyak di t zone....masa pakai texture dia agak sejuk sedikit and ada bau tea tree oil haha..tapi tak apa..sebab ianya bagus.fyna keep pakai until now..

medium coverage..boleh hidekan scar yang light dan buatkan kulit nampak fresh..tak oxidize dengan kulit fyna which is good..so bila pakai..jerawat yang merah2 langsung tak kacau..sometime foundation buatka jerawat makin teruk kan..but this one tak..so sebab tu fyna highly recommended bb cream ni kepada sesiapa saja..yang tak ada masaalah kulit pun boleh pakai ye =)

nak kata dia merawat jerawat tu..tak rasanya tapi dia protect kult kita dari lebih banyak jerawat











RM22.90






http://www.kirayent.com/
Caring Pharmacy outlet 
selected AEON Supermarket Kulaijaya.


E-mail: kirayenterprise@hotmail.com




*Disclaimer: I received the product reviewed from the company in exchange for my honest review. All opinions expressed in this review are my own and may differ from yours.

4 comments:

Unknown said...

beli kt mimi please

Liyliz said...

Best nyaa

Unknown said...

Ky kulai jeke yg ade?

Unknown said...

Ky kulai jeke yg ade?